Logo

Marketing MIX

Play i TIDAL wspiera polskich artystów!

23. Gala wręczenia statuetek odbędzie się 26 kwietnia 2017r. w Teatrze Polskim w Warszawie. Z tej okazji TIDAL przygotował specjalną playlistę złożoną z utworów artystów nominowanych do Fryderyków. „Horses” Moniki Brodki, „Pastempomat” Dawida Podsiadło czy „Królowa Łez” Agnieszki Chylińskiej to tylko namiastka muzycznej gratki, która wprowadzi nas w klimat tego muzycznego wydarzenia.

W trakcie zeszłorocznej Gali Fryderyków Play oraz dostępny w tej sieci serwis streamingowy TIDAL -zapoczątkowali akcję: „Wspieraj legalną muzykę! #playtidal”. Inicjatywa ta została świetnie przyjęta przez środowisko muzyczne. Przyłączyło się do niej wielu znanych, polskich muzyków, m.in. Dawid Podsiadło, Ewa Farna, czy Sidney Polak.

Play i TIDAL prowadzi szereg różnych działań zachęcających użytkowników do korzystania z legalnego źródła muzyki. Dzięki takim akcjom, w grudniu minionego roku liczba użytkowników TIDALa w Play przekroczyła milion. W czasach, w których piractwo medialne jest powszechnym zjawiskiem, ten ogromny wzrost liczby osób korzystających z legalnego źródła muzyki to niewątpliwie ogromny sukces.

Współpraca Play z polskimi muzykami to nie tylko akcje promocyjne i reklamy, ale także działania z polskimi DJ-ami, czy współudział w tworzeniu największego polskiego festiwalu muzycznego – Przystanek Woodstock. W trakcie 23. Gali Play i TIDAL będą kontynuować działania na rzecz legalnych źródeł muzyki. W tym roku tematem przewodnim będzie hasło: „Wspieraj polską muzykę! #playtidal”.

W tegorocznej edycji do tej prestiżowej nagrody muzycznej nominowani są m.in. Taco Hemingway, Brodka, Ania Dąbrowska, Ørganek, a także legendy polskiej sceny takie jak zespół Hey czy T.Love. Szansę otrzymania Fryderyka – określanego często jako „polskie Grammy” – mają także muzycy będący twarzami kampanii reklamowych Play: Dawid Podsiało i Agnieszka Chylińska.

MW