Logo

Marketing MIX

Planeta Warka w nowym spocie z muzyką z „Siedmiu Wspaniałych”

Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy kultowej muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”. 

Nowy spot to kontynuacja świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii, przedstawiającej konsumentom Planetę Warka – pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. Kampania pozytywnie wpłynęła na świadomość marki na rynku, dając Warce miejsce w pierwszej trójce najlepiej kojarzonych piw w Polsce.

W nowej odsłonie spotu świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Tutaj podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody.

– Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. – Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem dodaje.

A wszystko to przy dźwiękach kultowej muzyki, bo w tym roku na Planecie Warka rozbrzmiewa melodia z legendarnego filmu „Siedmiu wspaniałych”. Ten klasyk kina i pochodząca z niego ścieżka dźwiękowa autorstwa Elmera Bernsteina najlepiej wprowadzają w klimat męskiej przygody.

W idyllicznym świecie mężczyzn nie może też zabraknąć miejsca na piłkę nożną, o czym przypomina spot Warki „Futbol narodowy”, dedykowany drużynie, która wywołuje w kibicach największe emocje – reprezentacji. Widzowie mogli go już zobaczyć w marcu, a film będzie jeszcze powracał wraz z kolejnymi wydarzeniami z udziałem „biało-czerwonych”.

Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy MediaVest.

MW