Marketing MIX FIRST LINE Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki Sadolin

FIRST LINE Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki Sadolin

12
0

Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin (Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.). Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.

Loteria Sadolin wystartowała pod hasłem „Dom nad jeziorem”, a działania promocyjne rozpoczęły się 18 kwietnia i potrwają do 15 sierpnia br.

Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować zakup dowolnego produktu marki  Sadolin na stronie: www.sadolin.pl i zachować dowód zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: tygodniowym oraz głównym na koniec loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 kart przedpłaconych o wartości 300 zł.

Nagrodą główną w loterii jest drewniany dom z działką nad jeziorem Popielewskim w województwie wielkopolskim.

Agencja FIRST LINE POLSKA, działając na zlecenie Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o., odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za landing page www.loteria.sadolin.pl. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę telewizyjną i działania w punktach sprzedaży. 

JK