Logo

Marketing MIX

FIRST LINE Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki Sadolin

Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin (Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.). Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.

Loteria Sadolin wystartowała pod hasłem „Dom nad jeziorem”, a działania promocyjne rozpoczęły się 18 kwietnia i potrwają do 15 sierpnia br.

Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować zakup dowolnego produktu marki  Sadolin na stronie: www.sadolin.pl i zachować dowód zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: tygodniowym oraz głównym na koniec loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 kart przedpłaconych o wartości 300 zł.

Nagrodą główną w loterii jest drewniany dom z działką nad jeziorem Popielewskim w województwie wielkopolskim.

Agencja FIRST LINE POLSKA, działając na zlecenie Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o., odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za landing page www.loteria.sadolin.pl. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę telewizyjną i działania w punktach sprzedaży. 

JK