Logo

Trade marketing

Rusza #NAJKONKURS Oranżady Hellena

1 maja startuje nowy ogólnopolski konkurs konsumencki Oranżady Hellena pod hasłem „NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą!”. Akcja rozpocznie się 1 maja i potrwa do 15 lipca.  To część zintegrowanych działań marki Oranżada Hellena wokół platformy komunikacyjnej Autentycznie NAJ!

Opisz swoje NAJ i wygraj wakacje z Oranżadą

NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą! rozpocznie się 1 maja i potrwa do 15 lipca. Mechanizm konkursu opiera się na wykonaniu zdjęcia z promocyjnym opakowaniem Oranżady i opisaniu przez uczestnika, dlaczego on albo jego życie jest NAJ.

Akcja utrzymana jest w klimacie charakterystycznym dla Oranżady Hellena – blisko konsumenta, optymistycznie i z pozytywną energią. Do wygrania są atrakcyjne nagrody rzeczowe – 5 iPhone’ów i 10 dronów. Jedna nagroda główna to wakacje dla dwóch osób o wartości 8 tys. złotych.

Konkurs wspierany jest dedykowanymi materiałami POSM – plakatami konkursowymi z wizerunkiem Kuby Wojewódzkiego, folderami, ulotkami, wobblerami, nakładkami na butelki, owijkami paletowymi i toperami. Akcja komunikowana jest na platformach social media i poprzez działania PR. Będzie też komunikowana w TV poprzez spoty reklamowe.

Autentycznie NAJ… lepsza kampania tego roku!

Działania 360° pod hasłem „Autentycznie NAJ!” to naturalna kontynuacja pozycjonowania Oranżady Hellena – „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Kampania podkreśla główne wyróżniki marki – unikalny, landrynkowy smak znany od pokoleń i polskie korzenie produktu, rozpowszechniając w ten sposób ideę patriotyzmu ekonomicznego. Promuje również nowoczesny patriotyzm, skupiając się na pozytywnych aspektach i powodach do dumy z bycia Polakiem. Radosny, spontaniczny charakter marki komunikowany jest w kampanii Autentycznie Naj, której pierwszą odsłoną jest ogólnopolski konkurs konsumencki.

Regulamin konkursu dostępny na stronie: www.najkonkurs.pl

JK