Logo

Marketing MIX

Platforma Daily Dose of Beauty zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 12 000 influencerów  – znalazła się w gronie 18 konceptów, które zostały wyróżnione na Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz towarzyszących mu European Start-up Days. DDOB.com (spółka należąca do grupy AdNext) dotarła nie tylko do finału konkursu Start-up Challenge, ale także otrzymała tytuł „Start-up Challenge Winner” w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”.

Tegoroczna edycja konkursu Start-up Challenge wzbudziła duże zainteresowanie młodych przedsiębiorców. Chęć udziału w niej zgłosiło ok. 200 start-upów.Powołana komisja wyłoniła z nich 100, które miały możliwość zaprezentowania się podczas Kongresu w Scale-up Alley – przestrzeni dedykowanej biznesowym wizjonerom. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 18 najlepszych – zadaniem jury konkursu – konceptów. Wśród nich znalazła się DDOB.com (grupa AdNext) wyspecjalizowana w teen marketingu i budowaniu relacji z najmłodszą grupą konsumentów. Podczas uroczystej gali 11 maja br. ogłoszono, że zwyciężyła ona w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego” i zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”.

Jesteśmy dumni z wygranej DDOB.com w konkursie Start-up Challenge w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”. Zdobyty tytuł to wielkie wyróżnienie dla stworzonej przez naszą spółkę platformy, która skupia najpopularniejszych blogerów, youtuberów i instagramowiczów. Cieszy nas to, że organizatorzy dostrzegli, jak ważne dla firm stają się niestandardowe działania promocyjne. Kampanie z wykorzystaniem influencerów doceniają zwłaszcza marki, które chcą zbudować lojalność i zaangażować młodych konsumentów z pokolenia Z – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext).

Laureaci konkursu zostali nagrodzeni podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego, który odbył się 11-12 maja br. Zgromadził on w katowickim Spodku wielu miłośników innowacji w biznesie. Goście Kongresu mieli możliwość zarówno poznania najnowszych trendów jak również wzajemnej wymiany doświadczeń.

Głównym celem przyświecającym organizatorom European Start-up Days, które towarzyszyły Kongresowi, było stworzenie platformy dla młodych przedsiębiorców do nawiązania relacji z ekspertami oraz inwestorami uczestniczącymi w wydarzeniu. 

MW