Marketing MIX FIRST LINE Polska przygotowała loterię dla firmy Total Polska

FIRST LINE Polska przygotowała loterię dla firmy Total Polska

57
0

Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dla brandów TOTAL i ELF. To już czwarta edycja loterii organizowana przez Agencję dla Total Polska. Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest samochód Peugeot 208.

Loteria dla produktów marki TOTAL i ELF wystartowała 1 maja i potrwa do 31 lipca br.  Aby wziąć w niej udział należy kupić lub wymienić w warsztacie jeden z promocyjnych produktów TOTAL lub ELF, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.teamtotal.pl lub wysłać SMS na nr 70866 (0,62 zł z VAT), w treści wpisując numer dowodu zakupu. Po rejestracji Uczestnik natychmiast dowiaduje się czy wygrał jedną z ponad 1200 nagród (markowych kamizelek Gilet Jacket i T-shirtów Aston Martin oraz biletów do kin Cinema City). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą również udział w losowaniu nagrody głównej na koniec loterii – samochodu Peugeot 208.

Agencja FIRST LINE POLSKA, działając na zlecenie TOTAL Polska, odpowiedzialna jest za koncept kreatywny akcji, jak również za jej kompletną organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów kreatywnych kampanii, w tym banerów internetowych. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę w internecie (Facebook, bannery internetowe), mailing pocztowy i elektroniczny, prasę konsumencką i branżową oraz  działania w punktach sprzedaży.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się  dom mediowy Vizeum Polska. 

JK