Logo

Marketing MIX

Kampania ING na outdoorze

W maju ING Bank Śląski, między innymi na nośnikach reklamy zewnętrznej, realizuje kampanie promującą usługę trenera finansowego dostępną w aplikacji Moje ING.

Komunikacja outdoorowa prezentuje wizerunki bohaterów spotów reklamowych, które można zobaczyć w telewizji, czy Internecie. Plakat uzupełnia hasło: „Trener finansowy ma plan na najważniejsze pieniądze świata. Moje”.

Działania reklamowe realizowana są między innymi na nośnikach Cityboard Media. Kampania ma duży zasięg, ponieważ wykorzystano do niej 166 nośników cityboard (6×3 m), 51 nośników supercityboard (12×4 m), a także 4 nośniki superbacklight (12×4 m, plakat podświetlany od wewnątrz żarówkami LED). Plakaty można zobaczyć w Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie, Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu i Wrocławiu. Kampania potrwa do końca maja.

Za kreację odpowiada agencja Brain.

www.cityboard.pl

JK