Logo

Marketing MIX

Wejdź w rolę PR-owca – dzień otwarty w agencji public relations

30 maja 2017 roku w Warszawie, agencja Procontent Communication, należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, organizuje dzień otwarty dla studentów i osób zainteresowanych podjęciem pracy w branży public relations. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z kulisami pracy specjalistów, a także dowiedzieć się o najważniejszych narzędziach PR.

Według danych z 2016 roku, kierunek dziennikarstwo ze specjalnością public relations i marketing medialny cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów uczelni humanistycznych. 

W ubiegłym roku był to najczęściej wybierany kierunek studiów na Uniwersytecie Warszawskim.  Na jeden indeks przypadało nawet 26 chętnych. Wśród absolwentów kierunków medialnych, świadomość wyzwań, z jakimi na co dzień mierzą się „pijarowcy” praktycy jest jednak nadal bardzo niska. Zdaniem wielu specjalistów PR, oczekiwania i wyobrażenia na temat pracy w branży, które komunikują studenci podczas rozmów rekrutacyjnych, bardzo różnią się  od  prawdziwej pracy konsultantów. Praktycy z Procontent Communication zwracają wobec tego uwagę, że przed wyborem  przyszłej ścieżki  kariery warto dowiedzieć się więcej o tym zawodzie.

Młodzież często oczekuje pracy wyłącznie z celebrytami. Jako priorytet w pracy PR-owca postrzega budowanie profili społecznościowych –  unika natomiast kontaktu z mediami, a przy tym kompletnie nie dostrzega strategicznej roli PR w kształtowaniu wizerunku firmy. Nasze dni otwarte to jeden z elementów budowania świadomości na temat praktycznych aspektów pracy w branży PR. Uczestnicy sp otkania będą mogli zobaczyć, jak pracujemy na co dzień, jak ważne jest wypracowanie odpowiedniego przekazu do mediów, z jakich narzędzi korzystamy i jak nawiązujemy kontakty z dziennikarzami oraz jak w to wszystko wplatać zastosowanie nowych technologii i działania kreatywne oraz kanały social mediowe – podkreśla prezes agencji, Iwona Kubicz.

Dzień otwarty w Procontent Communication rozpocznie się o godzinie 9:30 spotkaniem z prezes agencji Iwoną Kubicz, która opowie o wymaganiach, jakie powinien spełnić kandydat do pracy w PR, na co zwrócić uwagę przygotowując się do pracy PR-owca i jak zwykle wygląda jej dzień pracy. Następnie szefowie zespołów i konsultanci przedstawią takie zagadnienia jak: prowadzenie kampanii społecznych w praktyce, tajniki PR korporacyjnego i rozmów z mediami, praktyczne narzędzia w pracy PR-owca, a także zaprezentują case studies z zakresu  PR medycznego. Wszyscy uczestnicy będą też mogli porozmawiać z zespołem Procontent Communication i przyjrzeć się ich bieżącej pracy.

Zainteresowanych zapraszamy do wcześniejszej rejestracji mailowej na adres: procontent@procontent.pl, która prowadzona jest do 29.05.2017 r.

JK