Logo

Marketing MIX

Staempfli Polska z nowym klientem

Do grona klientów agencji kreatywnej Staempfli dołączyło MAKRO Polska. Agencja będzie odpowiadała za strategię komunikacji i promocję marki na Facebooku oraz doradztwo w innych mediach społecznościowych.

Staempfli Polska wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych organizowany przez Makro. W ramach przetargu została opracowana nowa linia wizualna dla fanpage’a Makro, która sprawia, że branding marki jest bardziej widoczny i czytelny. Staempfli zajmie się pełną obsługą tego kanału – od przygotowania strategii, przez tworzenie kontentu i prowadzenie kampanii reklamowych, po obsługę fanów marki. W pozostałych kanałach będzie pełnić funkcję doradczą.

MAKRO to sieć nowoczesnych, samoobsługowych hurtowni dla przedsiębiorców i ludzi biznesu. W swoich halach oferuje klientom bogaty wybór kilkudziesięciu tysięcy produktów w hurtowych przystępnych cenach. Poza główną działalnością Makro prowadzi również szereg programów CRS i inicjatyw na rzecz rozwoju branży gastronomicznej – jak choćby Akademia Inspiracji MAKRO, Trendy Kolacja (w ramach cyklu „Szef dla Szefów”), Szef dla Młodych Talentów, czy Miksery Kulinarne.

Staempfli Polska jest jedną z czterech spółek wchodzących w skład Grupy Stämpfli, która zatrudnia ponad 400 osób. To agencja kreatywna, tworząca i wdrażającą projekty na potrzeby komunikacji marketingowej – od brandingu po digital. Jej specjalnością są realizacje kampanii z wykorzystaniem autorskiego narzędzia marketing automation – EFECTORO. Wśród klientów Staempfli są m.in. Geberit, Victorinox, CEMEX Polska, Związek Banków Polskich czy BGK.

JK