Logo

Marketing MIX

Pezet i Małolat odświeżają płytę z marką Sprite

Kultowa płyta „Dziś w moim mieście” Pezeta i Małolata po siedmiu latach od momentu jej wydania doczekała się reedycji i odświeżenia, a jej zapowiedzią jest singiel „Pragniesz” – jeden z dwóch nowych utworów na płycie. Jest to opowieść o niemożności spełnienia wszystkich błahych pragnień i istoty tych, których na co dzień nie doceniamy. Za warstwę muzyczną obu nagrań odpowiada Auer, cuty zrobił DJ Panda. Reedycję albumu wspiera  marka Sprite.

Reedycja płyty to nie tylko moment przypomnienia kultowych kawałków, z jakich jest znany duet braciale, lecz przede wszytskim wydanie dwóch nowych singli. Jeden z nich, „Pragniesz” został stworzony przy współpracy z marką Sprite i jest ich własną interpretacja pragnienia. Artyści zinterpretowali temat, jako współczesna żadze posiadania i zdobywania rzeczy materialnych, jednak ostatecznie okazuje się, że pragniemy tego co jest najmniej osiągalne.

Klip do utworu  jest stworzony w stylistyce paryskich osiedli z lat 90. i rozgrywa się na wielkomiejskim osiedlu. W teledysku zobaczymy także fragment muralu wykonanego przez Swanskiego, którego mecenatem była marka Sprite.

Pierwszym etapem współpracy braci Kaplińskich z marką Sprite była realizacja nagrania do spotu reklamowego. Kooperacja jest nawiązaniem do całorocznej strategii marki, której ideą  jest manifest odświeżenia oraz dawania odbiorcom nowości.  Wspólne działania Sprite z Pezetem i Małolatem idealnie wpisują się w światową strategię marki, która współpracuje z takimi wykowcami jak NAS, RAKIM, Drake, Vince Staples czy Lil Yachty.

Za strategię, koncpecję kreatywną oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, przy współpracy merytorycznej oraz startegicznej New Zenith Promotion, reprezentujący Artystów. Za promocję i działania w Social Mediach odpowiedzialny był LiquidThread. Klip został wyprodukowany przez Propeller Film, za reżyserię odpowiadaFilip Bartczak. Reedycja płyty „Dziś w moim mieście” ukaże się nakładem Koka Beats.

JK