Logo

Marketing MIX

Sokołów z nagrodami „Perły Rynku FMCG 2017”

Produkty Sokołowa zdobyły kolejne nagrody – „Perły Rynku FMCG 2017”. Jury tegorocznej edycji badania doceniło je w kategorii kabanosów i przekąsek mięsnych oraz w kategorii wędlin, co zaowocowało wyróżnieniem aż pięciu sokołowskich wyrobów.

„Perły Rynku FMCG 2017” to 11-ta edycja badania, które ma na celu wyłonienie nowości najlepiej przyjętych przez rynek FMCG. Zwycięzców wybiera Jury składające się z przedstawicieli sklepów spożywczych, hurtowni oraz firm dystrybucyjnych. W tym roku „Perłą rynku FMCG” nagrodzono 54 produkty w 18 kategoriach.

Jury analizuje nie tylko jakość, walory smakowe i unikalność nowości, ale także rotację, marżę i szeroko rozumiane wsparcie marketingowe. Po osobistej ocenie produktów, zdecydowało się przyznać w kategorii „Wędliny” złoty medal dla aż trzech produktów Sokołowa z serii Naturrino: Kurczaka zapiekanego, Szynki wędzonej oraz Schabu wędzonego. Produkty z zielonym listkiem NATURRINO inspirowane są naturą. Charakteryzują się delikatnym smakiem, podkreślonym dodatkiem wyłącznie naturalnych przypraw oraz brakiem konserwantów, fosforanów czy glutaminianu sodu. Sokołów otrzymał jeszcze jedno wyróżnienie w tej kategorii. Na podium znalazła się Szynka Nadbużańska, która została uhonorowana brązowym medalem.

W kategorii „Kabanosy i przekąski mięsne” również nie zabrakło produktów Sokołowa. Srebrny medal otrzymały Kabanosy Sokołów – nowa linia smakowa, składająca się m.in. z kabanosów z serem, z chilli oraz pieprzem cytrynowym. Podczas uroczystej gali w Pałacu Sobańskich w Warszawie nagrody z rąk organizatorów odebrał Mieczysław Walkowiak – Wiceprezes Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu.

Produkty Sokołowa regularnie otrzymują wyróżnienia w najbardziej prestiżowych konkursach w Polsce. Szeroka gama oferowanych produktów oraz dbałość o jakość i smak sprawia, że Sokołów jest producentem, którego wyroby mogą walczyć o najważniejsze nagrody w niemal każdej kategorii związanej z przetwórstwem mięsnym. 

MW