Logo

Marketing MIX

OOH magazine z katalogiem targowym niebawem na rynku

6 tysięcy egzemplarzy – ponownie w zwiększonym nakładzie ukaże się kolejne wydanie OOH magazine, którego nieodłącznym elelementem jest katalog targowy FestiwalMarketingu.pl – absolutne „must have” każdego marketera i baza najlepszych dostawców na rynku reklamy. Z ich ofertą będzie można zapoznać się na żywo podczas samego wydarzenia, 13-14 września w Warszawie.

Tematem numeru jest marketing dla branży budowlanej. O promocji i działaniach w tej branży opowiadają przedstawiciele takich marek jak Polskie Składy Budowlane, Blachotrapez, Agata oraz Dekoral. W wydaniu swoim doświadczeniem dzielą się także przedstawiciele: multimarketu Jula, Żywiec-Zdrój, Mazda, PEPSICO czy Sodexo. Ważnym tematem numeru jest także celebrity endorsement czyli wykorzystanie wizerunku znanych osób w działaniach promocyjnych.

– Na łamach OOH magazine pojawiają się wywiady z TOP Dyrektorami marketingu największych firm co na pewno świadczy o randze wydawnictwa. Dlatego też od lat prowadzimy kampanie wizerunkowe naszych marek: HARVEST, DAD, Sagaform w OOH magazine. Magazyn jest doskonałym medium promującym naszą branżę – mówi Tomasz Barudin, dyrektor sprzedaży i marketingu Texet Poland.

Jak zawsze, marketerzy znajdą w katalogu targowym moc inspiracji i ciekawe propozycje, które przydadzą się szczególnie podczas planowania świątecznych zakupów w firmie. Katalog stanowi także doskonałą formę prezentacji oferty dla dostawców, którzy mogą zaprezentować swoje nowości szerokiemu odbiorcy.

– Katalog targów FestiwalMarketingu.pl jest bardzo ciekawą formą spotkania punktów widzenia przedstawicieli branży reklamowej, prezentacją nowości, analiz i podsumowań. Porusza ważne tematy aktualnych tendencji rynkowych. Jest także wymianą biznesowych doświadczeń dużych graczy. Dzięki zawartym treściom staje się materiałem bardzo inspirującym i dającym sporą wiedzę zarówno przysłowiowym wyjadaczom, jak i nowicjuszom. Dla nas jako wystawców FestiwalMarketingu.pl jest zatem doskonałym medium dotarcia do klientów, możliwością prezentacji oferty i pomysłów, wszystkim wymienionym grupom – wyjaśnia Maja Pietkiewicz z firmy FRIENDS.

Jak dodaje Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, katalog targowy z roku na rok jest coraz większy – zarówno w kontekście nowych firm pojawiąjących się na jego łamach (i jednocześnie na targach), jak również w kontekście nakładu. – Coraz większe zainteresowanie targami i rosnąca z roku na rok lista wystawców wpływa na rozwój katalogu – bogatszego w treści i nowości rynkowe. Bazując na doświadczeniach ubiegłorocznych i w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku zwiększyliśmy ponownie nakład do 6 tys. sztuk – mówi Monika Opałka.

Szukający marketingowych inspiracji mogą się bezpłatnie zarejestrować na targi TUTAJ – kod zaproszenia: OOH.

Przypominamy zeszłoroczną edycję targów:

[youtube=”JRymjeFlh5c”]

Pobierz ubiegłoroczny numer bezpłatnie TUTAJ.

www.festiwalmarketingu.pl

KL