Logo

Marketing MIX

KFC świętuje 60-lecie Kubełka wielką loterią

Kultowa pozycja w menu sieci restauracji KFC – Kubełek, wypełniony soczystymi kawałkami kurczaka – obchodzi w tym roku 60. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała nowy, telewizyjny spot i zaprasza swoich gości do udziału w wielkiej, urodzinowej loterii.

KFC przykłada wielką uwagę do najwyższej jakości swoich produktów, które powstają ze starannie wyselekcjonowanych produktów od lokalnych dostawców. Dba również o tradycję, serwując swoim gościom kurczaka przygotowywanego według niezmiennej receptury. Marka od lat pokazuje też, że dzielenie się posiłkiem łączy. Z okazji 60. urodzin Kubełka, sieć restauracji przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym pokazuje łączące ludzi relacje i emocje towarzyszące spotkaniom przy stole.

– W KFC kultywujemy tradycję wspólnego spożywania posiłków, a 60. urodziny Kubełka są idealną okazją do podkreślenia wyznawanych przez naszą markę wartości. W najnowszym spocie skupiamy się na historiach ludzi, którzy w różnych sytuacjach smakują produkty KFC, by w końcu spotkać się przy jednym stole i Kubełku. Podkreślamy towarzyszące jedzeniu pozytywne emocje, które zapadają nam w pamięci i budzą pozytywne skojarzenia – mówi Olivia Sierota Albornoz, Head of Communications KFC.

Działania promujące urodzinowy Kubełek obejmują spoty w telewizji, internecie, działania w SoMe i promocję w restauracjach. W czasie trwającej 4 tygodnie kampanii kubełki przybiorą wygląd sprzed sześćdziesięciu lat, a obsługa restauracji powita gości w klasycznych uniformach.

Głównym punktem kampanii urodzinowej jest wielka loteria, w której do wygrania będzie łącznie 195 tysięcy nagród. Marka przygotowała urodzinowe koszulki, przypinki, okulary i puszki PEPSI. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić jeden z Kubełków KFC biorących udział w promocji i odebrać kupon ze zdrapką, która może być przepustką do jednej z nagród podstawowych. Kupon podzielony jest na dwie części i daje możliwość zagrania o jedną z głównych nagród. Ci, którzy zarejestrują swoje kupony, mają szansę zdobyć w losowaniu jeden z 10 voucherów biura podróży o wartości 5000,00 PLN oraz 60 Złotych Kubełków z kartą magnetyczną, dzięki której będzie można uzupełniać je codziennie, aż do 31 grudnia. Kupony będą wydawane wraz z produktami promocyjnymi od 16 sierpnia do 11 września 2017 roku we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie. Urodzinową loterię wspiera 10-sekundowy spot.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann&MRM. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a za wsparcie public relations odpowiada agencja Weber Shandwick.

Więcej informacji na temat loterii: www.loteriakfc.pl i www.kfc.pl.

JK