Logo

Trade marketing

Chroma rozpoczyna globalną kampanię rekrutacyjną

12 stycznia rusza globalna rekrutacja drukarni internetowej Chroma, która szuka kandydatów na stanowisko Menedżera Gwarancji Jakości. To prawdopodobnie pierwsza taka inicjatywa polskiej firmy poligraficznej, zorganizowana w odpowiedzi na potrzebę szerzenia światowych standardów obsługi klienta. Za miesiąc pracy menedżer otrzyma wynagrodzenie w wysokości 60 tys. zł. Wstępnej selekcji zainteresowanych dokona jury, a o wyborze najpozytywniejszego kandydata na to stanowisko zdecydują internauci!

– Chroma to otwarta na zmiany, nowoczesna, polska firma. Chcemy pokazać Polakom, że profesjonalny i prokliencki sposób obsługi w biznesie procentuje. Przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań od lat oferujemy klientom światowy standard druku. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie międzynarodowej rekrutacji na Menedżera Gwarancji Jakości, bo wiemy jak istotna w naszej branży jest jakość. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało „bycie na tak” i zapewnienie gwarancji najwyższego poziomu obsługi – mówi Krzysztof Raczkowski prezes Chromy.

Badania pokazują, że polscy konsumenci coraz większą wagę przywiązują do jakości, pomimo że cena nadal stanowi kluczowy czynnik decydujący o wyborze produktu lub usługi. Z ubiegłorocznej edycji raportu „Jakość obsługi w Polsce”* wynika, że mimo wzrostu poziomu obsługi klienta w naszym kraju, aż co 5 nabywca odchodzi z punktu obsługi niezadowolony. Dane te mogą sugerować, że dla krajowych dostawców usług zapewnienie międzynarodowych standardów obsługi klienta wciąż stanowi jeszcze wyzwanie. Z drugiej strony mogą oznaczać, że powszechnie znany stereotyp wiecznie narzekającego Polaka nie bierze się znikąd.

Proces globalnej rekrutacji potrwa ok. 3 miesiące i podzielony został na trzy etapy. Ogłoszenia ukażą się zarówno w polskich, jak i zagranicznych portalach rekrutacyjnych, takich jak: Pracuj.pl, CareerBuilder, czy Glassdoor. Aby wziąć udział w rekrutacji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://najpozytywniejszapracaswiata.pl/ do 4 lutego 2018 roku i przesłać go z załączonym CV. W kolejnym etapie jury wyłoni 10 najlepszych pretendentów, z których następnie internauci wybiorą Menedżera Gwarancji Jakości.

* Raport – „Jakość Obsługi w Polsce w 2016”, na podstawie badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi

KL