Logo

Marketing MIX

mBank na rzecz WOŚP – absolutny rekord!

7 milionów od mBanku to największa jednorazowa wpłata w historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności banku i jego klientów, na konto WOŚP trafi niemal 14 mln zł.

Podczas 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbył się 14 stycznia 2018 roku, Polacy wraz z fundacją WOŚP zbierali pieniądze na rzecz wyrównania szans w leczeniu noworodków. mBank po raz pierwszy był oficjalnym partnerem Orkiestry.

W ramach tej współpracy zajął się liczeniem pieniędzy i obsługą sztabów WOŚP. Poza tym wyposażył wolontariuszy w terminale i otworzył swoje placówki w całej Polsce. Wydał także specjalne karty z wizerunkiem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka, przygotował ofertę dla wolontariuszy, a także dużych przedsiębiorstw, chcących wspierać działalność WOŚP.

mBank zaproponował również specjalne rozwiązania – takie jak orkiestrową wersję aplikacji mobilnej banku – w której kilkoma ruchami, po kliknięciu w wirtualne czerwone serce, można było przekazać wpłatę na rzecz 26. Finału WOŚP. Dodatkowo, określone przelewy – w wysokości 10, 20, 50 i 100 zł – bank obiecał podwoić, łącznie nawet do 1 mln złotych.

– Klienci mBanku pokazali, że są wspaniali i hojni. Naszą ambicją było zwiększenie wysokości wpłat dokonywanych za pośrednictwem banku na rzecz WOŚP. Znając niezwykły odzew na wieść o naszej współpracy z fundacją, wiedzieliśmy, że w tym roku takich wpłat będzie zdecydowanie więcej. Jednak kwota zebrana do godziny 22 w dniu Finału przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

– Ponieważ klienci mBanku do tego czasu wpłacili na rzecz WOŚP 6,7 mln zł, zdecydowaliśmy się podwoić tę kwotę i przekazać Orkiestrze nie deklarowany 1, ale aż łącznie 7 milionów złotych. Bardzo Wam dziękujemy i cieszymy się, że razem robimy coś dobrego! Ze sprzętu i aktywności ufundowanych przez WOŚP skorzystają wszyscy Polacy – dodaje prezes Cezary Stypułkowski, który podczas 26. Finału był również wolontariuszem WOŚP.

JK