Logo

Trade marketing

Nestea – nowe opakowanie i receptura napoju

Napój z rynku produktów iced tea kusi konsumentów nowym składem oraz atrakcyjnym opakowaniem.

Prostota i autentyczność – to wyróżniki nowej wersji Nestea – kultowego napoju doskonale znanego zwolennikom herbacianego orzeźwienia na całym świecie. Powrót do esencji, to powrót do źródeł najwyższej jakości i doskonałego smaku. W udoskonalonej recepturze, której siłą jest prostota naturalnych składników, nie ma miejsca na konserwanty, sztuczne barwniki, czy aromaty.

Nestea to orzeźwiająca mrożona herbata, która powstaje ze starannie wyselekcjonowanych składników. Bazową składową receptury napoju są liście herbaty pochodzące z regionu Nilgiri w Indiach, słynącego z aromatycznej herbaty najwyższej jakości. To dzięki nim Nestea wyróżnia intensywny, herbaciany smak. Dzięki partnerstwu z Rainforest Alliance Nestea jest w stanie zagwarantować, że herbata, używana do produkcji napoju w 100% pochodzi z upraw certyfikowanych zgodnie ze standardami dotyczącymi równowagi środowiskowej, społecznej i ekonomicznej.

Dodatkowo, nowa Nestea została zamknięta w butelce opatrzonej etykietą, zaprojektowaną w atrakcyjnym designie, zapewniającym doskonałą identyfikację produktu i jego wysoką wyróżnialność na półce. Głównym atrybutem nowego designu Nestea jest liść herbaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań – butelce 1,25l i 0,5l oraz czterech smakach: zielona herbata, zielona herbata z limonką i miętą, czarna herbata o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym. Każdy z nich niesie za sobą gwarancję intensywnie herbacianego orzeźwienia, uzupełnionego owocowymi nutami. Nestea o smaku zielonej herbaty to zupełna nowość na rynku polskim, która z pewnością przypadnie do gustu konsumentom poszukującym subtelnego, klasycznego smaku.

Kategoria mrożonej herbaty dynamicznie rośnie. Jednym z kluczowych czynników wzrostu są trendy związane ze wzrostem popularności produktów premium oraz coraz większym zainteresowaniem konsumentów produktami naturalnymi.

Nestea w nowej odsłonie otrzyma mocne wsparcie marketingowe. Od 2018 r. za dystrybucję i działania marketingowe marki odpowiada Hoop Polska.

JK