Logo

Marketing MIX

Nowa edycja Akademii Smaku z Sonią Bohosiewicz, Mateuszem Gesslerem i Tomaszem Lachem!

Kuchnia to serce każdego domu. Tu stawiamy pierwsze kulinarne kroki: pierwsza romantyczna kolacja, pierwsza impreza, pierwszy tort urodzinowy dla dziecka, pierwsze lepienie pierogów z babcią. Z miłości do kuchni zrodziła się też Akademia Smaku. Bo to, co dobre zaczyna się w kuchni.

Poprzez gotowanie wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy. Kuchnia to centralne miejsce w domu, gdzie toczy się życie domowników. To miejsce, gdzie gotujemy, spędzamy czas z najbliższymi, gdzie spotykamy się z przyjaciółmi, gdzie rozmawiamy, i wreszcie gdzie z rąk do rąk przekazujemy tradycję kolejnym pokoleniom. Dlatego w tym roku we wszystkich działaniach Akademii Smaku, której organizatorem i opiekunem jest Bosch, przewija się miłość, zabawa i tradycja.

Swoją przygodę z projektem i marką Bosch rozpoczynają Sonia Bohosiewicz, znana aktorka telewizyjna i teatralna oraz Mateusz Gessler, ceniony szef kuchni i restaurator. W tegorocznej odsłonie nie mogłoby zabraknąć także Tomasza Lacha, który w Akademii zagościł na dobre. Miłość do kuchni ma różne oblicza i dlatego każdy z trzech ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Influencerzy wyjdą także poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa i zgłębić tajniki tradycyjnej kuchni polskiej.

Tegoroczna odsłona projektu została podzielona na trzy bloki tematyczne: miłość, zabawę i tradycję. Na czytelników portalu www.akademiasmaku.pl czekają trzy aktywacje nawiązujące do tych głównych idei. Ich celem jest zaangażowanie fanów do dzielenia się własnymi kuchennymi historiami. Sama strona zostaje uzupełniona o nowe autorskie przepisy, ale również porady dotyczące sprzętu AGD. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej filmów video oraz lepiej dopasowane treści pod urządzenia mobilne. Projekt rusza już dziś (14 lutego), a działania przewidziane są na cały rok.

Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów, współpracę z influencerami oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA.

JK