Logo

Trade marketing

Walentynkowe dżemy Łowicz autorstwa 4/4 brand design

Na prośbę firmy Maspex projektanci 4/4 brand design stworzyli in- out’ową serię dżemów Walentynkowych.

Z uwagi na to iż powstało wiele fajnych propozycji, wstępne założenie wyboru jednego designu przerodziło się w wybór serii dżemów Walentynkowych.

Na przestrzeni lat 4/4 brand design stworzyło wiele projektów dżemów dla marki Łowicz przeznaczonych zarówno do sprzedaży ciągłej , takich jak seria prozdrowotna 100%  (dżem z rokitnikiem, z czarnym bzem i z dziką różą) czy seria dżemów extra gładkich 100% (morela-mango, truskawka-czerwona porzeczka, czarna porzeczka z jeżyną), jak również  serii czasowych, w tym między innymi in- out’owe dżemy cytrusowe.

 

4/4 brand design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupia ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP. 

44branddesign.com

JK