Logo

Trade marketing

Statuetki Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy czekają na najlepszych

Trwa czwarta edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt. Najciekawsze realizacje poznamy w kwietniu.

Organizatorzy zapraszają do zgłaszania prac:
• zleceniodawców kalendarzy, firmy polskie lub zagraniczne,
• wydawców, agencje reklamowe, drukarnie,
• grafików, fotografów, ilustratorów, freelancerów
• artystów, którzy uczestniczą w procesie powstawania kalendarza.

Konkurs jest otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy o dowolnej tematyce. Kwalifikują się kalendarze wszystkich rodzajów: ze zdjęciami, z ilustracjami, a także kalendarze czysto graficzne. Kalendarze można zgłaszać w 13 kategoriach. W tej edycji konkursu pojawiła się kolejna kategoria KF – kalendarz zaprojektowany przez freelancerów, autorski pomysł artystyczny (dowolny typ i format, niekoniecznie wydrukowany masowo). W każdej kategorii laureaci zostaną uhonorowani pierwszym, drugim i trzecim miejscem z nagrodami ZoomArt oraz wyróżnieniami.

– Wszystkie kalendarze zgłoszone do konkursu, zostają ocenione według następujących kryteriów: koncepcja, typografia, projektowanie, fotografia, ilustracja, jakość druku, ale również według indywidualnych kryteriów jury. W jego składzie znajdą się osoby profesjonalnie zajmujące się m.in. grafiką, projektowaniem i fotografią. Zachęcam do udziału zleceniodawców, wydawców i twórców, potrafiących z kalendarza uczynić dzieło sztuki – podkreśla Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej Agencji AgirArt, organizatorka ZoomArt.

Termin nadsyłania prac upływa 26 marca 2018 r.

Wszyscy uczestnicy konkursu zostaną zaproszeni na Galę Finałową, która odbędzie się 6 kwietnia br. w Katowicach. Finał konkursu jest połączony z wystawą wszystkich zgłoszonych kalendarzy oraz z wystawami towarzyszącymi. Organizatorzy rokrocznie drukują album ze wszystkimi zgłoszonymi kalendarzami, wydawnictwo jest dostępne dla każdego uczestnika ZoomArt.

Szczegóły na stronie www.zoomart.pl

OOH magazine jest patronem medialnym konkursu.

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.