Logo

Marketing MIX

Dwa awanse w Walk Creative

Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansowały w strukturach Walk Creative na Account Supervisorów. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w drodze rozwoju wprowadzonych w ubiegłym roku tzw. „stołów klienckich” – rozwiązania mającego na celu zwiększenie efektywności pracy i polepszenie przepływu informacji między pracownikami. Stoły to inaczej – wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z client service, kreacji i DTP, dedykowane do obsługi poszczególnych klientów.

AngelikaKobylarz dołączyła do Walk Creative we wrześniu 2016 roku jako Senior Account Manager. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym działania m.in. dla Vision Express. Wcześniej pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Costa Coffee, Fundację Zwierzęca Polana, Herbapol, Oceanic, Województwo Lubelskie czy Vision Express. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek jak: BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex.

Katarzyna Popielarczyk specjalizuje się w działaniach z obszarów BTL, shopper i field marketing. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, realizującym działania m.in. dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Współpracę z Walk rozpoczęła w 2013 roku od pracy w agencji partnerskiej – Fabryce Pomysłów, jako Account Executive. Następnie po kilku awansach objęła stanowisko Account Managera w Walk Promotion, na którym była odpowiedzialna za realizację działań dla takich klientów jak: Grupa Eurocash, Hala Koszyki czy Żywiec Zdrój. W 2016 roku, po połączeniu dwóch unitów grupy marketingowej Walk, dołączyła do zespołu Walk Creative jako Senior Account Manager.

MW