Logo

Marketing MIX

Nowa odsłona kampanii „Emerytura to stan konta, a nie stan ducha”.

NN Investment Partners TFI rozpoczęło nową odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Emerytura to stan konta, a nie stan ducha”. Jej celem jest zachęcenie młodych ludzi, aby już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zaczęli inwestować, dzięki czemu po przejściu na emeryturę nadal będą mogli aktywnie korzystać z życia. Nowy film jest kontynuacją serii z Aleksandrem Dobą i Wirginią Szmyt (DJ Wiką).

Przejście na emeryturę najczęściej kojarzy się z zakończeniem aktywnego trybu życia, rozpoczęciem okresu stagnacji i żegnaniem się z życiem, jakie kochaliśmy. Jednak wcale tak nie musi być. Obecnie jest coraz więcej seniorów, którzy zaangażowaniem w realizację swoich pasji, mogliby dawać przykład młodym. W końcu wiek to tylko liczba, a liczy się to, co daje nam szczęście, energię do pracy i działania. Ich aktywny tryb życia stał się inspiracją do przełamania stereotypowego sposobu myślenia o emeryturze i stworzenia kampanii reklamowej pod hasłem „Emerytura to stan konta, a nie stan ducha”.

Nowy film NN Investment Partners TFI opowiada historię artysty Andrzeja Pągowskiego, który nawet po sześćdziesiątce tworzy kolejne, odważne prace, rozwija się, jest także inspiracją i wzorem dla młodych. Wraz z nim w filmie poznajemy młodego chłopaka, który tłumaczy, że jako artysta, ale przede wszystkim przedsiębiorca i założyciel prywatnej firmy, sam odkłada pieniądze na przyszłość, aby na emeryturze dalej robić to, co sprawia mu frajdę.

Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w NN Investment Partners TFI komentuje – Szukaliśmy sposobu na przekonanie młodych ludzi do oszczędzania na emeryturę. Chcieliśmy opowiedzieć im o przyszłości i o pieniądzach w zupełnie inny sposób, tj. przez pryzmat ich współczesnego życia. Pierwsze dwa filmy z serii zostały bardzo dobrze przyjęte. Postanowiliśmy zatem kontynuować kampanię z udziałem osób, które mimo swojego wieku nadal aktywnie korzystają z życia i realizują swoje pasje. Planujemy współpracę z kolejnymi bohaterami, ale nie chcemy zdradzać ich nazwisk.

Wywiad w OOH magazine z Andrzejem Pągowskim można przeczytać TUTAJ.

MW