Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla MAKRO

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE organizację  loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę.

Akcja rozpoczęła się 8 maja, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 2 lipca 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii zdrAPKOWEJ, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego zrobić zakupy za minimum 10 zł brutto w halach MAKRO, podczas których uczestnik otrzyma od kasjera ulotkę z kodem do zdrapki w aplikacji. Po akceptacji Regulaminu w aplikacji, należy zdrapać zdrapkę w aplikacji MAKRO i sprawdzić, czy się wygrało jedną z nagród iPhone 8 (6 sztuk), iPad Mini 4 (13 sztuk), bony na zakupy w MAKRO o wartości 100 zł (200 sztuk), vouchery na wycieczkę z Premio Travel o wartości 1000 zł (32 sztuki) oraz 25 500 sztuk puszek Coca-Cola. Dodatkowo każda zgłoszona zdrapka to 1 los w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy pamiętać, aby zachować dowód ulotkę z kodem.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS w halach MAKRO oraz radiowęzeł w halach MAKRO. Zdrapkę w aplikacji przygotowała agencja IT Craft.

www.uniqueone.pl

JK