Logo

Marketing MIX

#CREATEYOURSTYLE – pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny  

Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki.

– #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. – Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny.

Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPFcreators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie.

Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model – zostań modelką. W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.

– Mam do Schwarzkopf ogromny sentyment, bo produkty z czarną główką od zawsze były w moim rodzinnym domu. Cieszę się, że mogę być ambasadorką marki, której szamponem babcia myła mi włosy, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką – mówi Zuza Kołodziejczyk. – Każdy z nas jest inny, ma inny bagaż doświadczeń, inne marzenia. Chcę inspirować ludzi do eksperymentowania, poszukiwania nowych rozwiązań. To czysta frajda, a jeśli chodzi o włosy, Schwarzkopf daje do tego najlepsze narzędzia.

– Chciałbym zachęcić wszystkich do bycia sobą i wyrażania siebie, bez względu na to skąd pochodzimy i jak oceniają nas inni. Współpraca ze Schwarzkopf to dla mnie nie tylko niezwykłe wyróżnienie, ale i wyzwanie – przyznaje Rafał Maślak. – Zadbane włosy to nasza wizytówka, dlatego wspólny projekt z liderem w tej dziedzinie stanowi wspaniałe źródło inspiracji.

Zuza i Rafał aktywnie wspierają kampanie Schwarzkopf w mediach społecznościowych, a także jako ambasadorzy lokalni reprezentują Polskę w ramach inicjatyw globalnych. Wizerunek Zuzy dodatkowo wspierał pierwszą falę kampanii #CREATEYOURSTYLE – zarówno online, jak i w prasie oraz na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży. Świętując 120 urodziny, Schwarzkopf przekazuje wszystkim jedną myśl – nie krępuj się, bądź sobą i … wyraź swój styl!

Na tę okazję firma przygotowała specjalne materiały POS, które od początku roku były widoczne we wszystkich kanałach (drogerie, supermarkety, hipermarkety, handel tradycyjny itd.). Były to displaye, specjalne ekspozycje, bramy do kategorii, naklejki podłogowe, toppery, wobblery itp.

 

Fotografem prowadzącym sesję zdjęciową dla kampanii #SchwarzkopfCREATORS był Armin Morbach.

Spot reklamowy dla kampanii #CREATEYOURSTYLE został stworzony na zlecenie Henkel. Producentem był e+p filmf GmbH, autorem scenariusza DDB Dusseldorf GmbH, a autorem wersji polskiej Henkel Polska Sp. z o.o. Obecnie spot nie jest na wizji, ale był wyświetlany w TV (TVP, Polsat, TVN tematyczne, Polsat tematyczne, TVP tematyczne), a inne formaty były emitowane na YouTube oraz na Facebooku i Instagramie.

Materiały wideo z kampanii wciąż są dostępne na kanale YT Schwarzkopf oraz na landing page’u akcji TUTAJ.

MW