Logo

Marketing MIX

Agencja Plej dla marki Garnier

Agencja Plej odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii „Pewne dziewczyny wybierają wszystko”, wspierającej launch nowej linii antyperspirantów Garnier Protection 6. Właśnie wystartowała pierwsza aktywacja na platformie internetowej WybieramWszystko.pl.

Do zadań agencji należy m.in. stworzenie platformy WybieramWszystko.pl, spotów internetowych i formatów displayowych, wysyłki kreatywne dla influencerek i dziennikarzy, a także całościowa obsługa konkursów skierowanych do internautek oraz kreacja materiałów POS. Strategicznie projekt wspiera Melting Pot.

Właśnie wystartowała pierwsza aktywacja na platformie WybieramWszytko.pl, czyli sonda dotycząca aktywności Polek w codziennym życiu. Kolejne aktywacje planowane są na czerwiec i lipiec.

„Pewne dziewczyny wybierają wszystko” jest kontuacją przygotowanej w ubiegłym roku dla L’Oreal także przez agencję Plej kampanii „Pewne dziewczyny mogą więcej”.

– Cieszymy się, że  po raz kolejny będziemy mieć okazję współpracować z L’Oreal Polska przy nowej odsłonie kampanii lifestyle’owej „Pewne dziewczyny”. Tegoroczna kampania to nowoczesny koncept i młodzieżowa kreacja, która, mamy nadzieje, podbije serca internautek – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.

Agencja Plej od lat poszerza kompetencje i umacnia swoją pozycję w obszarze usług digitalowych. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada zespół Client Service zarządzany przez Anetę Jalowską, a za kreację platformy WybieramWszystko.pl i materiałów ją wspierających zespół Barta Białego.  

MW