Logo

Marketing MIX

Synergic dla ITAKA we współpracy z Narodową Grecką Organizacją Turystyczną

ITAKA, numer 1 w rankingu biur podróży w Polsce, intensywnie wykorzystuje wiosenno-letni czas na promocję sztandarowych kierunków wakacyjnych. Z początkiem maja w największych miastach w Polsce ruszyła kampania z użyciem wielopoziomowych nośników reklamowych realizowana przez Synergic. Promująca wyjazdy do Grecji akcja skupia się na prezentacji bogatej oferty all inclusive, malowniczych plaż i barwnego klimatu Grecji.

Dla wielu osób weekend majowy jest pierwszą w roku okazją do dłuższego odpoczynku. Według analiz wyszukiwarki kayak.pl, Polacy równie często wykorzystują ten moment na zagraniczne podróże, jak i wybierają wypoczynek lokalny. Maj jest zatem idealnym momentem na realizację kampanii z użyciem nośników umiejscowionych w kluczowych punktach transferowych podróżujących – na dworcach PKP i na lotniskach.

W kampanii użyto zróżnicowanych nośników na dworcach PKP i portach lotniczych oraz branding autobusów miejskich. Dworce PKP we Wrocławiu i Katowicach zostały wyposażone w banery na peronach, ekspozycje w postaci kubików oraz wyklejonej banerem reklamowym antresoli. Porty lotnicze znajdujące się w Katowicach i Gdańsku wyposażono w nośniki typu backlight oraz ekrany LCD. Zdecydowano się także wykorzystać nośniki typu transit z wykorzystaniem komunikacji miejskiej. W Warszawie i Poznaniu wyklejono łącznie 65 autobusów reklamujących wyjazd do Grecji. Dzięki temu reklama osiągnie szerszy zasięg oddziaływania, a co za tym idzie – zwiększenie skuteczności przekazu.

– Niezmiennie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i oferujemy im niestandardowe i kompleksowe rozwiązania. Cieszy nas fakt kolejnej ciekawej realizacji dla biura podróży ITAKA. Przygotowana kampania stanowi wyważoną całość między nowoczesnymi a tradycyjnymi narzędziami komunikacji OOH– powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

– We właściwym czasie, we właściwym miejscu, do właściwego audytorium – to idealne określenie naszej kampanii i współpracy z Synergic. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na nośniki reklamowe proponowane przez Synergic również w projekcie realizowanym z Narodową Grecką Organizacją Turystyczną – przekonuje Adam Banczerowski, Menadżer ds. Rozwoju ITAKA.   

JK