Logo

Trade marketing

Żelki Akuku! po metamorfozie

Żelki Akuku! zaskakują swoją metamorfozą. Oryginalne propozycje, ulepszone receptury to tylko część ich nowej odsłony. Gruntowny rebranding oraz powołanie do życia Brand Hero – AKUKa gwarantują jeszcze większą rozpoznawalność marki wśród konsumentów.

Nową propozycję marki stanowią Akuku! Wąż-Paje. Łączą w sobie żelki o smaku owocowym, coli i oranżady. Żelki o kształtach węży i pająków to 30 proc. mniej cukrów przy zachowaniu mocy soku.

Uwielbiane od lat żelki w kształcie uroczych miśków są teraz bardziej charakterne. Wyrazistości Akuku! Charakternym Miśkom i Akuku! Charakternie Kwaśnym Miśkom dodają ulepszona receptura i nowe opakowanie. Akuku! Charakterne Miśki to również 30% mniej cukrów i jeszcze większa moc soku. Akuku! Charakterne Miśki to także świetna zabawa, którą zapewnia odgadywanie smaków każdego z żelków, gdyż kolor nie zawsze im odpowiada. Z kolei Akuku! Charakternie Kwaśnym Miśkom zadziornej smakowitości dodaje orzeźwiająca kwaśna posypka, pokrywająca żelki o owocowych smakach.

Nową odsłonę zyskały również Akuku! Te nadziane Pyszczki i Akuku! Te nadziane Owocki – bezsprzecznie zawadiackie i zaskakujące wyśmienitym smakiem. Akuku! Te nadziane Pyszczki to żelki z nadzieniem owocowym w kształcie pyszczków zwierząt: kotków, rybek, świnek i małpek. Z kolei Akuku! Te nadziane Owocki to żelki o smaku malinowym, limonkowym, truskawkowym i pomarańczowym z nadzieniem.

Akuku! Owocuje zaskoczeniem! Wszystkie propozycje żelków Akuku! to świetna zabawa już od chwili otwarcia paczki. W każdej z nich ukrył się AKUK, niebieski bohater o smaku gumy balonowej. Żelki Akuku! są miękkie i owocowe. Nie zawierają konserwantów, sztucznych aromatów ani barwników – swój kolor zawdzięczają naturalnym koncentratom roślinnym.

Kolorowe żelki efektownie prezentują się w paczkach z kosmicznym rozbłyskiem i powiększonym okienkiem. Opakowania Akuku! są apetyczne, nowoczesne i kolorowe. Zastosowana gama kolorystyczna, obecność Brand Hero i odświeżone logo przykuwają wzrok małych i dużych konsumentów. 

JK