Logo

Marketing MIX

TIDAL partnerem technologicznym akcji konsumenckiej dla nowej linii produktów Young Stars Frugo!

Firma Foodcare we współpracy z artystami Young Stars wypuściła nową linię produktów, której towarzyszy konkurs konsumencki. Dzięki współpracy przy konkursie „Young Stars Frugo Inspiruje”, serwis TIDAL zachęca do odkrywania nowych pasji.

Nowa gwiazda w portfolio Frugo jest idealną propozycją na pełne przygód, upalne lato. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest orzeźwiająca, oparta na cytrusach linia produktów Young Stars Frugo.

TIDAL jako partner akcji wspierającej launch produktu, zapewnia nagrodę gwarantowaną uczestnikom konkursu „Young Stars Frugo Inspiruje” w postaci 3 miesięcznych voucherów do TIDAL Premium. Dzięki partnerstwu, uczestnicy konkursu otrzymają dostęp do ponad 52 milionów piosenek oraz setek staranie wyselekcjonowanych playlist.

Więcej informacji na temat konkursu TUTAJ.

MW