Agencja Plej wygrała przetarg na stałą obsługę IVECO Poland.Do zadań Plej należy m.in. rozbudowanie systemu komunikacji marketingowej oraz integracja narzędzi digitalowych.
Umowa zawarta na czas nieokreślony otwiera kolejny rozdział współpracy agencji Plej i IVECO. Plej już od prawie 2 lat obsługuje kompleksowo markę, odpowiadając m.in. za launch nowych modeli IVECO w Polsce. W ramach podpisanego kontraktu do zadań agencji należą działania digitalowe oraz stworzenie dla produktów i serwisów IVECO platform komunikacyjnych, wykorzystujących najnowocześniejsze rozwiązania i wyróżniających się innowacyjnością w polskiej branży motoryzacyjnej. Agencja Plej odpowiada również m.in. za przygotowanie kampanii produktowych i serwisowych, e-mailingów, reklam radiowych i prasowych, a także katalogów, ulotek i innych materiałów promocyjnych.
Klientem opiekuje się zespół Client Service Plej zarządzany przez Anetę Jalowską.
– Wygrana w przetargu na stałą obsługuję klienta, z którym pracujemy już prawie 2 lata, jest dla nas szczególnie satysfakcjonująca, ponieważ dowodzi, że nasze propozycje są innowacyjne i konkurencyjne, a klient jest zadowolony z obsługi. To bardzo motywujące, kiedy jakość świadczonych usług znajduje potwierdzenie w wynikach przetargu – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.
– IVECO jest producentem pojazdów użytkowych znanym z innowacyjnych oraz proekologicznych rozwiązań mających na celu minimalizować wpływ transportu drogowego na środowisko naturalne. Również w obszarze komunikacji marketingowej stawiamy na innowacyjne pomysły. Wybraliśmy agencję, która po raz kolejny przedstawiła najlepsze pomysły. Kontynuacja współpracy z Plej jest dla nas gwarancją jakościowej obsługi na wysokim merytorycznym poziomie – mówi Tomasz Wykrota, Marketing Manager IVECO Poland.
JK