Logo

Trade marketing

Zakochaj się w nowej Paoli – redesign marki i nowości produktowe

W nowej Paoli z pewnością można się zakochać. Nowy logotyp i etykieta to nie jedyne niespodzianki dla konsumentów syropów Paola – wiodącego producenta w kategorii syropów owocowych.

Marka zyskała nowy logotyp w kształcie serca, który wyraża miłość i pasje do owocowej przyjemności. To marka dla tych, którzy chcą  sprawić przyjemność sobie lub bliskiej osobie poprzez przygotowanie aromatycznej herbaty, owocowej lemoniady, lodów, naleśników lub innych deserów w połączeniu z  syropem Paola. Dzięki Paoli każda chwila jest wyjątkowa szczególnie wtedy, gdy możemy dzielić ją z ukochaną osobą.

Nowe logo to jeden z elementów mocnej zmiany szaty graficznej opakowań. Na czytelnej, eleganckiej etykiecie pojawiły się smakowicie wyeksponowane owoce, różnorodne okazje konsumpcji i charakterystyczne nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „rozkoszna wiśnia”, dzięki którym nie sposób oprzeć się nowej Paoli.

Kolejną niespodzianką marki są nowości w ofercie. Kto z nas nie pamięta wakacji smakujących dojrzałą, słodko – cierpką czerwoną lub czarną porzeczką? Te tradycyjne, polskie owoce przywodzą na myśl lato i wspomnienia z dzieciństwa. Być może dlatego są tak bardzo lubiane i cenione wśród Polaków. Dlatego, wychodząc naprzeciw gustom konsumentów w ofercie Paoli pojawiły się dwa nowe smaki, bazujące na popularnych polskich owocach – Paola o smaku czerwonej i czarnej porzeczki.   

www.hoop.pl

JK