Logo

Marketing MIX

Jacek Gmoch i czołowi influencerzy w mundialowej kampanii LG przygotowanej przez GetHero

Agencja GetHero zrealizuje dla marki LG kampanię mundialową „Studio LG”, z udziałem popularnych influencerów i Jacka Gmocha, wybitnego trenera, analityka i komentatora piłkarskiego. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV z opartą na sztucznej inteligencji technologią ThinQ, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

W ramach akcji powstaną 3 filmy, kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz (https://goo.gl/fuuyhd) rozegra w nich trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną, odpowiednio w kolejności: Jacob (www.bit.ly/1eQZ23v), Lachu (www.bit.ly/1FF1g2D), i Koza (www.bit.ly/2f9OodM).

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez unikalny duet ekspertów, który tworzyć będą: Jacek Gmoch (wybitny trener, analityk i komentator piłkarski) oraz Piotr „Izak” Skowyrski (znany komentator e-sportowy, twórca kanału na YouTube i „telewizji” internetowej – www.izaktv.pl). Gospodarzem każdego programu będzie reZigiusz.

Każdy odcinek rozpoczynać się będzie od przywitania w studiu przez gospodarza programu – reZigiusza, który następnie przenosić się będzie w miejsce, gdzie rozgrywać się będzie mecz w FIFA 18 (kolejno: w kinie, na Stadionie Wrocław i w beach barze). Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po meczu, kamera wracać będzie do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę meczu.

– Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch „światów” – komentatora e-sportu i znanego YouTubera z Jackiem Gmochem to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał – mówi Agnieszka Witerscheim, Digital Marketing Specialist w LG.

– Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym ,,fifaczem”  i zmierzy się z doświadczonymi graczami, co prawdopodobnie będzie symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie. Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką LG przy okazji najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką jest piłkarski Mundial – mówi Agata Szarniewska, Account Manager GetHero, odpowiedzialna za realizację kampanii.

Filmy będzie można oglądać na kanale Rezigiusza: ZOBACZ TUTAJ.

Za koncept głównej kampanii mundialowej tej marki odpowiada agencja The Digitals. Prowadzona jest pod hasłem „Telewizor powołany na mundial”, gdzie twarzą jest właśnie Jacek Gmoch. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem kampanii o działania z influencerami.

Cała kampania potrwa do końca mistrzostw. W serii filmów promocyjnych Jacek Gmoch prezentuje, w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich. Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku. W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

www.gethero.pl

JK