Logo

Marketing MIX

Hyundai wystartował z kampanią wizerunkową, do której zaprosił Maroon5

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem muzycznym Maroon5 i stworzył wyjątkowy spot reklamowy w reżyserii Josepha Kahna. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Hyundai z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018™ nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae. Za projekt odpowiada utytułowany reżyser Joseph Kahn, który nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae.

W teledysku pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018™. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego.Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju.

Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Zobacz „Three Little Birds” Maroon 5 dla Hyundai w reżyserii Josepha Kahna. Spot reklamowy TV.

    

Hyundai Santa Fe (30s – wersja polska)

     

Teledysk (Maroon5’s – kanał na Youtube)

Za kulisami

Komentarz

MW