Logo

Marketing MIX

Kamikaze uruchamia zespół Business Development

Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach nowy dział – Business Development – którego trzon stanowić będzie team: Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, koncentrując się na miksie technologii z marketingiem, podejścia data-driven z kreatywnością.

Stworzenie nowego działu wiąże się z awansami Zofii Mozgi i Tomasza Kufery, którzy stworzą team, wokół którego rozwijany będzie nowy dział w agencji Kamikaze – Business Development.

Zofia Mozga obejmuje stanowisko Head of Business Development, na które awansuje z pełnionej dotychczas funkcji Senior Account Manager. Z Kamikaze jest związana od 4 lat, pracowała w tym czasie m.in. dla L’Oreal Polska, Eurobank, Carlsberg Polska.

Tomasz Kufera ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, pracował m.in. w Marketing House, Havas i Gonna Be (w Kamikaze pracuje od 3 lat). Kufera awansuje obecnie ze stanowiska Digital&Data Science Consultant na stanowisko Senior Digital Consultant.

Przez ostatnie półtora roku zajmował się analityką w projekcie badawczo-rozwojowym Kamikaze, poświęconym analizie ścieżki użytkownika. Analizował zachowania konsumentów z uwzględnieniem online i offline oraz optymalizacją działań omnichannel.

Zofia Mozga i Tomek Kufera wspólnie stworzą nowy team, w którym Zofia wykorzysta swoje doświadczenie w komunikacji marketingowej, pracy dla największych marek z obszaru influencer marketingu, działań w social media, prowadzeniu kampanii reklamowych w digitalu oraz pracy nad kompleksowymi działaniami 360 stopni, natomiast Tomasz dogłębną wiedzę o technologii, data-science, developmencie i analityce, jak również doświadczenia z wielu wdrożeń nad jakimi pracował – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze, dodając, że nowy dział – Business Development – będzie skupiał się na miksie technologii z marketingiem i data-driven z kreatywnością.

Jak dodaje szef agencji Kamikaze, nowy dział będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, w tym m.in. wdrażanie do oferty agencji wypracowanego w ramach prac R&D know-how z obszaru data-science, planowania i optymalizacji działań omnichannel, analityki zachowań konsumentów etc. Ma się też wyróżniać silną orientacją na branżę retail (także przez współpracę w trójkącie brand-agencja-retailer), oraz dbać o synergię działań marketingowych i przygotowywanie rozwiązań o charakterze 360 stopni.

MW