Logo

Marketing MIX

#chciejto z evreegeneration

Właśnie zakończył się wyjątkowy projekt marki evrēe®. Mowa o evreegeneration, dzięki któremu dwie laureatki konkursu wzięły udział w wyjeździe marzeń do Nowego Jorku oraz niepowtarzalnych warsztatach z topowymi polskimi influencerami. Pod okiem Red Lipstick Monster, Cioci i Wujaszka Liestyle oraz Karoliny Gilon rozwijały swoje talenty i przekonały, że z evrēegeneration nie ma żadnych ograniczeń!

W swój projekt dedykowany poszukiwaniu młodych talentów marka evrēe® zaangażowała najkreatywniejszych polskich influencerów. Jego celem było zachęcenie młodych ludzi do działania i rozwijania własnych pasji. Każdy influencer zaprezentował jedną kategorię, do której mogli zgłaszać się uczestnicy zabawy. Wybierać można było spośród: makijażu, mody oraz lifestyle. Aby zgłosić się do pierwszej kategorii, którą prezentowała Red Lipstick Monster należało „wyszpachlować się na cacy”. Karolina Gilon zaopiekowała się sekcją moda wybierając spośród „stylizacji w słowiańskim przykucu”. Z kolei Ciocia i Wujaszek Liestyle zaprezentowali najbardziej szaloną i szeroką kategorię w której, aby się zgłosić, trzeba było „pokazać jaja” – oczywiście w przenośni. Laureatki konkursu zwyciężyły w kategorii fashion. Dzięki warsztatom MASTER miały okazję uczyć się od influencerów i przekonać że jeśli człowiek robi to co kocha sukces jest na wyciągnięcie ręki.

– Marka evrēe® w swojej komunikacji zawsze stawiała na ambitnych i młodych ludzi, dlatego też chętnie współpracowała z influencerami. Evreegeneration traktujemy jako pogłębienie tej komunikacji poprzez zaproszenie do zabawy naszych odbiorców i konsumentów. Wybrani przez nas ambasadorzy projektu reprezentują wartości wyznawane przez naszą markę. Swoją ciężką pracą osiągnęli sukces i stali się inspiracją dla wielu młodych osób. W projekcie evreegeneration chcemy zaktywizować młode talenty dając im szansę na zaprezentowanie siebie światu. Zaproponowane przez nas kategorie konkursowe dają duże pole do popisu i pokazania swojej kreatywności. Dla zwycięzców przewidzieliśmy nagrody, które pozwolą im na dalszy rozwój swoich pasji – mówi Weronika Kowalczuk, Brand Manager evrēe®.

Informacje o projekcie evreegeneration oraz formularz zgłoszeniowy do kolejnej edycji dostępne są TUTAJ.

MW