Logo

Marketing MIX

Synergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 nowymi realizacjami z obszaru OOH

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje równolegle 3 kampanie dla NC+, Vinotti oraz TLC Inwest. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych, a najdłuższa z kampanii potrwa do końca września.

Jedną z nich jest realizacja dla kanału Planete+ w pociągach Intercity Dart z użyciem ekranów LCD. „Polska z góry” to oryginalna i nowatorska produkcja, która pozwala podziwiać kraj z perspektywy lotu ptaka. Program daje widzom unikalną szansę na zachwycenie się malowniczymi regionami Polski.
Promocji cyklu towarzyszy plebiscyt „Twoje Miasto”, w ramach którego każdy może zgłosić, a następnie głosować na swoją miejscowość. Zwycięzca zostanie zaprezentowany w odcinku specjalnym „Polski z góry”, a głosy oddane na daną miejscowość zostaną przeliczone proporcjonalnie do ilości jej mieszkańców, dlatego nawet małe ośrodki mają realną szansę na wygraną.

Z kolei przedstawiciele salonów meblowych Vinotti wybrali nośniki autostradowe Synergic o wymiarach 135m2 do promocji najnowszej kolekcji. Kampanii, która potrwa do 30 września, towarzyszy wieloznaczne hasło „Przez łóżko na stołek”. Za dobór nośników oraz kreację odpowiada Synergic.

Trzecia kampania realizowana jest na terenie portów lotniczych w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Zleceniodawcą jest firma TLC Inwest, promująca najnowsze przedsięwzięcie, tj. kompleks hotelowy Shellter oraz apartamenty w nadmorskim Rogowie. Liczne badania branżowe dowodzą, że konsumpcja treści reklamowej na lotniskach ma charakter wysoce jakościowy.

Klienci Synergic w drugim półroczu bieżącego roku postawili na maksymalizację nośników transportowo-mobilnych. Analiza PwC wskazuje, że polski rynek lotniczy charakteryzuje się jednym z największych potencjałów wzrostu w całej Europie, co jest zasługą coraz prężniej rozwijających się lotnisk regionalnych. Autostrady i pociągi Intercity to z kolei najszybszy środek transportu między większymi aglomeracjami w Polsce. Tym bardziej w okresie wakacyjnym
o wzmożonej mobilności podróżujących, wpisujących się w grupę docelową omawianych firm.

– Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem, poczynając od strategicznej fazy planowania. Liczy się zarówno sprofilowany pod kątem odbiorcy nośnik i forma, ale i atrakcyjna treść, przekazująca benefity klienta. Każdy z nośników, który został wykorzystany w bieżących kampaniach, tj. ekrany LCD w pociągach, wielkopowierzchniowe nośniki na autostradach czy powierzchnia portów lotniczych, został wybrany selektywnie. Tym samym optymalnie wpisujemy się w infrastrukturę urbanistyczną i dotarcie do wielkomiejskiego odbiorcy finalnego. Bo odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

JK