Logo

Marketing MIX

Polacy szukają smaków dzieciństwa z marką Bracia Koral

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Firma od początku  istnienia nawiązuje do wartości rodzinnych oraz do najlepszej jakości produktów i smaków w nowych aranżacjach. Hitem roku 2018 są lody w słoikach – „Smaki Dzieciństwa” i to właśnie ten produkt był inspiracją do nowej kampanii. W akcji udział wziął ambasador marki – znany kucharz Łukasz Konik, któremu smaki naszego dzieciństwa są zawsze bliskie.

Marka przeprowadziła badania, w których zadała Polakom pytania czy poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Kampanii towarzyszyła również sonda uliczna. Wyniki badania będą publikowane w mediach w formie materiałów prasowych, natomiast odpowiedzią wideo na poszukiwania Polaków jest cykl 10 filmików z przepisami stworzonymi przez Łukasza Konika – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym, które każdy może przygotować w domowym zaciszu.

– W naszej strategii zawsze na pierwszym miejscu są Konsumenci. Dlatego w tym roku to zapytaliśmy Polaków o ich ulubione smaki z dzieciństwa, desery, które pamiętają, smaki, które kojarzą im się z czasem kiedy byli dziećmi. W tym sezonie chcieliśmy również przedstawić nie tylko nowy produkt, ale również wartość dodaną – wiedzę i pomysły eksperta oraz wyjątkowego kucharza – Łukasza Konika, który podpowiada jak zrobić intrygujące oraz przepyszne desery w domowym zaciszu i jak jeść lody na różne, oryginalne sposoby– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Film z przepisem na śledzia z sorbetem cytrynowym w wykonaniu Łukasza Konika, czyli pierwszy nietypowy deser, został już wyemitowany i towarzyszył kibicom podczas rozgrywek Mundialu. Kolejne filmy z przepisami będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na początku każdego tygodnia w kanałach social media i na stronie internetowej marki Bracia Koral.

 MW