Logo

Marketing MIX

„Sen o Warszawie” ze stadionu Legii

Legia Warszawa zaplanowała niestandardową kampanię outdoorową na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line. Akcja wystartowała w sobotę i będzie trwała przez czas występów Legii w rozgrywkach Ekstraklasy. 

Wszystkie mecze z udziałem Legii Warszawa, rozgrywane na stadionie przy ulicy Łazienkowskiej w ramach Ekstraklasy, będą poprzedzane dwudniową kampanią DOOH.

Przez dwa dni poprzedzające każdy mecz Legii, co 5 minut na 7 ekranach w centrum stolicy będą emitowane spoty, informujące o najbliższym spotkaniu i zapraszające do kibicowania z trybun.

W dniach meczy – tuż przed ich rozpoczęciem – na ekranach pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy „Snu o Warszawie”. Relacja będzie emitowana z dźwiękiem,
co jest niestandardowym elementem w tego typu kampaniach. Każdy cykl spotów zakończy się dzień po meczu podziękowaniem dla kibiców za obecność i doping.

„Sen o Warszawie” ze słowami Marka Gaszyńskiego i z muzyką Czesława Niemena po raz pierwszy zabrzmiał na trybunach warszawskiej Legii w 2004 roku. Był to pomysł Wiesława Gilera, wielkiego fana warszawskiej drużyny i twórcy tygodnika „Nasza Legia”. „Sen o Warszawie” jest  dziś nieodłącznym elementem każdego meczu legionistów.  

MW