Logo

Marketing MIX

Synergic przekształca warszawskie przejście podziemne w ciekawy showroom

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, na zlecenie Zenith Optimedia realizuje kampanię „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach” dla marki Lech Premium (Kompania Piwowarska SABMiller). Realizacja będzie eksponowana do 15 sierpnia i zapewnia dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców.

Przejście podziemne pod skrzyżowaniem Alei Jerozolimskich z ulicą Marszałkowską w Warszawie do połowy sierpnia przekształciło się w nowoczesny showroom z festiwalowym „vibem”. Wszystko to dzięki kampanii promującej konkurs, w którym można wygrać koszulki idealne na najpopularniejsze letnie festiwale w Polsce, takie jak Audioriver, czy OFF Festival.

Festiwale to najczęściej wakacje, słońce, odpowiednia „stylówka” i dobra muzyka – dlatego w ramach kampanii sufity pomalowano na wzór festiwalowego nieba,
a wnęki zaaranżowano na designerski showroom. Wstawiono do nich gabloty świetlne z wyeksponowanymi koszulkami, które zostały zaprojektowane
przez polskich artystów, wśród których znajdują się: Ola Osadzińska, Liskulą, Miss Pank, Dawid Ryski, Yadou, Zuza Sadlik. Dodatkowo jedną z koszulek zaprojektował Jurek Owsiak, a jej wzór jest inspirowany festiwalem Pol’and’Rock, którego sponsorem jest marka Lech. W obydwóch tunelach przejścia podziemnego wykorzystano łącznie 16 witryn reklamujących t-shirty,
a na ścianach umieszczono dodatkową grafikę informującą o konkursie. Aby wygrać jedną z zaprojektowanych koszulek należy kupić promocyjnego Leszka, następnie kod spod zawleczki, bądź kapsla wpisać na stronie internetowej i wziąć udział w muzycznym quizie.

– Z ogromną satysfakcją realizujemy kampanie dla klientów ceniących i otwartych na nasze niestandardowe podejście do OOH. Tak jak w przypadku festiwalowej komunikacji dla marki Lech Premium. W swojej wymowie nośniki Synergic dają upust wakacyjnym wartościom w sposób jakościowy i efektowny powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

MW