Logo

Marketing MIX

Trwa wakacyjny tour „Chłodnik orzeźwia” dla Stock Polska

Testa Communications prowadzi wakacyjny road tour po najbardziej popularnych w Polsce miejscowościach wypoczynkowych. Promocja marki Żołądkowa Gorzka z portfolio Stock Polska, odbywa się w formie eventów pod hasłem „Chłodnik orzeźwia”.

Wakacyjna trasa liczy 60 dni. Każdy event to 5-6 dni w popularnych kurortach, takich jak: Mikołajki, Rewa, Dębki, Jastarnia, Chałupy, Łeba, Płock (Audioriver), Władysławowo, Jarosławiec, Świnoujście, Kraków (Festival Live), Kryspinów, Zegrze i Okuninka. W specjalnie przygotowanej strefie, powstała „wyspa orzeźwienia”, w której promowany jest „Chłodnik” na Żołądkowej Gorzkiej. Widoczność wyspy i jej klimat buduje scenografia na którą składają się letni cockatil truck, leżak w formacie XXL, świecące palmy, hamaki i sofy. Atrakcją jest również tor do skimboardu.

O muzykę w formie letnich setów dba obecny w strefie dj, a hostessy serwują odwiedzającym „chłodnik” przygotowany na Żołądkowej Gorzkiej i przeprowadzają konkursy oraz animacje. Zachęcają także do robienia sobie zdjęć z użyciem dedykowanych ramek oraz publikowania ich w social mediach.

W czasie akcji zaplanowano dystrybucję 10 tysięcy gadżetów. W każdej z lokalizacji strefa zlokalizowana jest w pobliżu promenady, plaży czy strefy gastronomicznej, czyli w miejscach o największym natężeniu ruchu.

Za całościowy koncept i realizacje projektu odpowiada Dział projektów specjalnych Testa Communications. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

MW