Logo

Marketing MIX

Douglas po 50 latach zmienia logo

Międzynarodowa sieć perfumerii Douglas, obecna także w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie” przygotowana przez agencje Jung von Matt i Select.

To pierwsza duża zmiana identyfikacji wizualnej firmy Douglas w ciągu 50 lat jej działania. W nowym logo nazwa jest zapisana inną czcionką, w której litery D i O są splecione. Przedstawiciele firmy podkreślają, że jej nowy znak jest prostszy i bardziej nowoczesny. Identyfikację przygotowała niemiecka agencja Peter Schmidt Group (należąca do sieci BBDO). Rebranding został zapowiedziany miesiąc temu przez niemiecką centralę firmy Douglas. Nowa identyfikacja będzie wprowadzana stopniowo w 19 krajach w Europie, w których działa spółka (łącznie ma 1,9 tys. perfumerii). Będzie stosowana we wszystkich kanałach komunikacji. Zmiany ogłoszono właśnie w Polsce, wprowadzono je już w sklepie internetowym i na profilach social mediowych firmy.

Nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”. Występują w niej znane osoby z różnych krajów europejskich: Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena i Caro Daur. – Dzisiaj piękno polega przede wszystkim na indywidualności, autentyczności i pewności siebie. Chcemy zachęcić naszych klientów, aby pozostali wierni sobie samym, a nasza kampania wizualna wyraża to podejście do piękna – skomentowała Tina Müller, szefowa firmy Douglas.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Jung von Matt i Select.

MW