Logo

Marketing MIX

Walk budzi energię miasta w kampanii dla Renault ZOE i Traficar

1 sierpnia br. wystartowały działania promocyjne wspierające akcję specjalną Roadshow ZOE. ZOE to w 100% elektryczny samochód od Renault udostępniony za pomocą usługi Traficar. Za opracowanie strategii kampanii, przygotowanie kreacji oraz realizację wszystkich działań odpowiada Walk.

Pod hasłem „Budzi energię miasta” Renault uruchamia możliwość przetestowania nowego modelu Renault ZOE – dynamicznego i w 100% elektrycznego samochodu, który na jednym ładowaniu może przejechać do 300 km. Marka wychodzi w ten sposób naprzeciw potencjalnym klientom, dając im możliwość wypróbowania auta elektrycznego podczas codziennej jazdy po mieście. Samochody zostały udostępnione we współpracy z Traficarem. Użytkownicy aplikacji, oprócz standardowej floty aut, otrzymali do dyspozycji dodatkowo 9 samochodów Renault ZOE. Pierwsi możliwość wypróbowania Renault ZOE otrzymają mieszkańcy Krakowa. W kolejnych miesiącach auta pojawią się również w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście, we Wrocławiu i na Śląsku. Akcja trwa od sierpnia 2018 do lutego 2019.

Kampania wspierająca Roadshow ZOE będzie prowadzona na Youtube, Facebooku i Instagramie, a także w radiu oraz na platformach Jakdojade i Targeo. Za przygotowanie strategii, linii kreatywnej, key visuali i scenariuszy oraz produkcję spotu radiowego odpowiada Walk Creative. Za realizację kampanii display, stworzenie animacji i produkcję contentu do kanałów social media odpowiedzialny jest Walk Digital.

MW