Logo

Marketing MIX

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak Mistrz”

Beko, wiodąca marka sprzętu AGD w Europie mianowała Gerarda Piqué, hiszpańskiego obrońcę i jednego z najbardziej rozpoznawanych piłkarzy na świecie, a prywatnie tatę dwóch synów, globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (po polsku #JedzJakMistrz).

W lutym tego roku, Beko ogłosiło przedłużenie współpracy z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie – FC Barceloną. Ich współpraca została zbudowana na wierze we wspólne wartości oraz pragnieniu posiadania rzeczywistego wpływu na ludzkie życie i ma przynieść wiele ciekawych inicjatyw w najbliższych trzech piłkarskich sezonach. Owocem partnerstwa stała się akcja Beko #EatLikeAPro, mająca na celu walkę z problemem otyłości u dzieci, która w polskiej odsłonie nosi nazwę #JedzJakMistrz.

Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro, która ma na celu pomoc w walce z globalną epidemią otyłości u dzieci. Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy tej światowej potęgi, uchylili rąbka tajemnicy i zdecydowali się pomóc rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie. Kampania wspierana jest przez światowej sławy gwiazdy piłki nożnej, które na co dzień grają w barwach hiszpańskiego klubu. Piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku. O idei samej akcji Beko #JedzJakMistrz entuzjastycznie wypowiada się jej globalny ambasador i gwiazda FC Barcelony, Gerard Piqué:

– Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.

W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj TUTAJ.

MW