Logo

Marketing MIX

Douglas zmienia strategię komunikacji i wybiera Havas Media i BRASIL

Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group. Agencja BRASIL z kolei, odpowie za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.

– Wybór nowych agencji podyktowany był znacznymi zmianami, jakie przechodzi obecnie Douglas – zarówno w zakresie strategii marki, jak i zmian wizerunkowych. Określamy na nowo nasze cele w branży beauty – chcemy być postrzegani jako nowoczesna marka premium oferująca najwyższej jakości produkty i usługi. Kluczowe elementy zmian to nowe logo, nowa misja marki i nowa koncepcja komunikacji marketingowej. O naszej decyzji zadecydowało innowacyjne podejście oraz doskonała znajomość branży, zarówno w przypadku Havas Media, jak i Brasil – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas.

Jak podkreśla Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media:

– Ogromnie cieszymy się z tej wygranej, od początku mocno wierzyliśmy w zwycięstwo. Ze względu na doświadczenie, doskonale znamy kategorię, ponadto pracujemy na własnych badaniach i insightach konsumenckich. Zwycięstwo potwierdziło nasze wzajemne zrozumienie w zakresie strategii komunikacji.

Obsługą Douglas w Havas zajmie się zespół Beaty Orkwiszewskiej, Group Account Director w Havas Media, a jednocześnie Head of LuxHub, dedykowanej komunikacji marek luksusowych i premium jednostki agencji mediowej Havas Media Group. Prace dedykowanego zespołu 360 agencji BRASIL nadzorować będzie bezpośrednio Magdalena Szewczuk, Partner & Group Account Director.

JK