Logo

Marketing MIX

Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR o obsługę Social Media

PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z zakresu PR, w szczególności media & influencer relations.

Tailor Made PR rozwija dział Social Media Communication, obejmując prowadzenie komunikacji kolejnych marek z portfolio PZ Cussons. Po dwóch miesiącach od startu działań digitalowych z marką Luksja, w czerwcu koncern zdecydował się o rozszerzenie współpracy o dwie kolejne: Carex i Original Source. W ramach współpracy z działem Social Media, agencja zajmuje się bieżącą komunikacją marek w Social Media (Facebook i Instagram), a także tworzeniem contentu, realizacją kampanii reklamowych oraz monitoringiem i moderacją kanałów. Ponadto, do zadań agencji należy realizacja inicjatyw ad hoc poświęconych konkretnym produktom.Poza Luksją, Carexem i Original Source, Tailor Made PR prowadzi także komunikację PR marki Morning Fresh, również wchodzącej w skład PZ Cussions.

Jak mówi Edwin Zasada, dyrektor ds. strategii TMPR: – W pracy agencji najlepszą nagrodą jest satysfakcja oraz zaufanie ze strony Klienta, które w tym przypadku przejawia się przekazaniem kolejnych marek do obsługi. Rozpoczynając pracę z PZ Cussons w obszarze obsługi marki Luksja w mediach społecznościowych byliśmy pewni, że na tej realizacji nie poprzestaniemy. Celem biznesowym agencji jest rozwój w obszarze digital marketingu, dlatego niedługo będziemy mogli zaprezentować nowe realizacje dla nowych Klientów.

 

Obecnie dział Social Media Communication, poza markami z portfolio PZ Cussions, prowadzi komunikację takich marek jak adidas, Fisher-Price, Mega Bloks, Tomek i Przyjaciele, Dębowe, Żubr i Prażubr.

MW