Logo

Marketing MIX

„Nie widzę przeszkód” – kampania wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo

Ruszyła kampania reklamowa, wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo, nową linię napojów Frugo przygotowaną wraz z wytwórnią My Music. Za koncept kreatywny i prowadzenie kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.

Kampania wystartowała 1 lipca w mediach społecznościowych. Jej bohaterami są Young Stars – osiem gwiazd młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej My Music: Weronika Juszczak, Bartek Kaszuba, Sylwia Lipka, Olga Przybysz, Sylwia Przybysz, Artur Sikorski, Jeremi Sikorski i Dominika Sozańska. Young Starsi swoją karierą i popularnością udowadniają, że każdy może spełnić swoje marzenia. W kampanii przekonują młodych, aby ci wykorzystywali swą energię i kreatywność, żyli pełnią życia i osiągali to, czego pragną. Pomagać będzie im dzikie orzeźwienie od Young Stars Frugo.

Kolejnym elementem kampanii jest opublikowany właśnie klip promujący utwór „Możesz” w wykonaniu Young Stars Team. Teledysk jest emanacją młodzieńczej energii i kreatywności. Kolejne sceny spotu pokazują przełamywanie schematów, pokonywanie ograniczeń, stawianie na swoim, wywracanie status quo. Frugo chce w ten sposób przekonywać młodych ludzi do wiary we własne siły, inspirować do pokonywania przeszkód na swój własny wyjątkowy sposób. Młodych pobudza dzika natura owoców.

Kampania prowadzona jest w Internecie. Obejmuje emisję teledysku, spotów oraz działania w social mediach – własnych i kanałach muzyków wytwórni.

Teledysk „Możesz”

Instagram Young Stars Frugo

Video backstage:

Klient: FoodCare Sp. z o. o.

Koncepcja kreatywna i przygotowanie kampanii: Agencja Nie Do Ogarnięcia
Produkcja teledysku i spotów: Blast Factor
Reżyser teledysku: Amon Schulz
Zdjęcia: Maciej Ryter
Zakup mediów: Zenith
Produkcja muzyczna: Foxxes Music
Prawa wydawnicze: MyMusic
Foto: A12 Team
Montaż video materiałów backstage: Shootmachine

MW