Logo

Marketing MIX

Arena Media kontynuuje współpracę z Carrefour i rozszerza ją na kolejne rynki

Arena Media, agencja mediowa należąca do grupy Havas, kontynuuje swoją dotychczasową współpracę z Carrefour, rozszerzając działania w zakresie planowania i zakupu mediów na cztery nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać Carrefour także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

Francuski odział agencji mediowej Arena Media zdobył cztery nowe, istotne dla działalności grupy Carrefour rynki: Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię. Tym samym agencja wzmacnia swoją pozycję i zacieśnia współpracę z francuskim klientem, ponieważ długofalowo już obsługuje Carrefour w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce i Niemczech.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 r. na rynkach, na których grupa Carrefour aktywnie działa jako detalista. Rozszerzenie współpracy z Arena Media na Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię wzmocni synergię i koordynację komunikacji w całej grupie Carrefour.

Do zadań agencji mediowej będą należeć doradztwo strategiczne i medialne, planowanie i zakup mediów oraz niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce, etc.). Co ważne, współpraca między agencją a grupą w Polsce sięga już 18 lat, a jej rozszerzenie o kolejne rynki dowodzi dużego zaufania, jakim Carrefour obdarza Arenę Media jako doświadczonego partnera.

– Nasza długoletnia współpraca z Arena Media jest najlepszym potwierdzeniem jakości obsługi mediowej, którą od lat zapewnia nam zespół agencji. Wysoką efektywność prowadzonych wspólnie działań potwierdzają i wyniki, i zdobyte nagrody: dwie wygrane w Mixx Awards w 2016, złote Effie w 2017 czy kolejne nominacje, które dostaliśmy w tegorocznej edycji Effie powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

– Z marką Carrefour pracujemy już naprawdę długo, a nasze wzajemne zrozumienie w kwestii strategii, planowania i zakupu mediów potwierdzają przede wszystkim efekty prowadzonych kampanii. Bardzo doceniamy zaufanie, którym obdarza nas Carrefour, a przede wszystkim otwartość na nowe rozwiązania, narzędzia i kanały, dzięki czemu możemy zaoferować i realizować komunikację marketingową na najwyższym poziomie. Taką, która wnosi realną wartość w życie konsumentów i jest po prostu meaningful – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Arena Media, CEO Havas Media Group.

JK