Logo

Marketing MIX

Synergic realizuje kampanię promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce – Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.

Kampania reklamująca powstanie nowego multipleksu w Centrum Handlowym Nowa Stacja realizowana jest z użyciem nośników w postaci autobusów miejskich, kolei SKM oraz paczkomatów. W mieście o powierzchni niespełna 20km kwadratowych użyto łącznie niemalże 80 nośników typu fullback, citilight oraz plakatów reklamowych. Kampania kierowana jest do mieszkańców Pruszkowa i okolicznych miejscowości, którzy dotychczas nie mogli skorzystać z wygodnych multipleksów z najwyższą jakością dźwięku i obrazu regularnie.

Multikino Pruszków jako pierwsze kino sieci zostało wyposażone w technologicznie zaawansowany sprzęt do projekcji 3D – DepthQ 3D oraz projektory laserowe firmy Barco, dzięki którym efekt 3D jest jeszcze bardziej spektakularny.

– Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem, poczynając od strategicznej fazy planowania. Liczy się zarówno sprofilowany pod kątem odbiorcy nośnik i forma, ale i atrakcyjna treść. Odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

www.synergicmedia.pl

JK