Logo

Marketing MIX

Ruszyła świąteczna kampania platformy MAM

2 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. W ramach akcji promującej platformę i możliwość dokonywania zakupów w punktach stacjonarnych użytkownicy MAM mogą zyskać nawet 100 dodatkowych Złotówek MAM na opłacenie rachunków. Do końca grudnia w siedmiu miastach w Polsce oraz w Internecie prowadzone będą różne działania reklamowe własne oraz z partnerami.

„Święta, święta… i po rachunkach” to hasło rozpoczętej na początku listopada świątecznej kampanii platformy MAM, w ramach której użytkownicy będą mogli zyskać nawet do 100 Złotówek MAM na rachunki za media (50 zł w listopadzie i 50 zł w grudniu). Kampania skupia się na promocji aplikacji mobilnej, która umożliwia zakupy w punktach stacjonarnych i robienie zdjęć paragonów. Ma również na celu zwiększenie rozpoznawalności brandu platformy MAM.

Kampania promuje dodatkowo współpracę z kontrahentami, m.in. z: Douglas Polska, Media Expert, Pandora, eobuwie, 5.10.15., oraz partnerem MAM w Warszawie – innogy Polska. Wśród działań reklamowych znajdują się m.in. spoty radiowe, spot kinowy wyświetlany w Multikinach w największych miastach w Polsce  reklama na billboardach oraz siatkach wielkoformatowych, w warszawskim metrze oraz na przystankach autobusowych, a także akcje specjalne w galeriach handlowych. Kampania obejmuje wybrane miasta w Polsce: Warszawę, Kraków, Poznań, Katowice, Gliwice, Szczecin oraz Wrocław.

Koncepcja kampanii oraz materiały graficzne zostały przygotowane przez dział marketingu MAM. Za produkcję spotu reklamowego odpowiadał dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem jest Łukasz Jaworski. Dostawcami billboardów są: AMS, Ströer oraz Braughmann. Spoty radiowe można usłyszeć w wybranych stacjach wchodzących w skład: Grupy RMF, Eurozet oraz Time.

Kampania potrwa do końca grudnia 2018 r.

JK