Logo

Marketing MIX

To będą „Pufiaste” święta!

Polskie dzieci pokochały rapujące Pufki podczas poprzedniej, letniej kampanii, więc ETi Polska postanowiło iść za ciosem i promować ciastka jako idealny dodatek do każdego świątecznego prezentu. 

12 listopada ruszyła świąteczna kampania ETi Puf. Obejmie ona trzy obszary działań: TV, VOD i social media. Słodkie przekąski zaprezentują się w drugiej w tym roku odsłonie telewizyjnej z nową, świąteczną piosenką.

Słodkie przekąski ETi PUF dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wielowocowy oraz melon. – W tegorocznej komunikacji zależy nam przede wszystkim na budowaniu świadomości marki, ale i na nawiązaniu  długoterminowej relacji z młodą grupą docelową – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi.  – Dlatego każdy z PUFów reprezentuje inną sferę zainteresowań młodych polskich konsumentów: muzyka, gaming, uroda i sport. Pod te segmenty budujemy content i działamy mediowo.”

Świąteczna kampania Pufków potrwa do samych świąt, a w ramach aktywacji konsumenckiej marka ETi zaprasza do konkursu– na Facebooku PUFy wręczą swoim fanom prezenty w zamian za pięć świątecznych zadań specjalnych. Zabawa potrwa 5 tygodni, a  zwycięzcy otrzymają co tydzień paczkę pysznych PUFów we wszystkich dostępnych smakach.

Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD.

Spot TV: