Logo

Marketing MIX

Neon Shake wzmacnia zespół

Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem.

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a także firmami Maspex czy Pernod Ricard. Jako manager prowadził nagradzane kampanie.

Na stanowisku Account Managera w Neon Shake Advertising odpowiada za kompleksowe prowadzenie dużych projektów polskich i zagranicznych, między innymi dla Decathlonu, Oranżady Hellena, Takto Finanse czy Generali. Zajmuje się również działaniami związanymi z influencer marketingiem.

Paweł Bielak przez wiele lat pracował w Lemon Sky JWT jako Account Manager i Account Director. Wcześniej zajmował stanowisko Marketing Directora w firmie Rawlplug S.A., a także Influencer Marketing Managera w agencji reklamowej CzART.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. Ponad 20-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Decathlon, Generali, Western Union, Work Service, Oranżada Hellena, Echo Investment, Europejski Fundusz Leasingowy czy fiński potentat mleczarski Valio.

MW