Event został zaprojektowany tak, by wspierać równocześnie rozwiązania, markę i relacje. Prezentacji rozwiązań służą sesje keynote i rozbudowany program sesji równoległych, dopasowanych tematycznie do potrzeb uczestników. Networking zapewnia duża strefa expo, w której obecnych jest kilkudziesięciu wystawców. A strefy nieformalne i relacyjne wieczory pomagają rozwijać relacje.
– Rezultatem jest kompletne narzędzie komunikacji live, łączące markę i rozwiązania Microsoft z rynkiem. I innowacyjny event, inspirujący całą społeczność Microsoft – mówi Dominik Górka, dyrektor kreatywny GRUPY MANTA.
W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 800 uczestników. GRUPA MANTA prowadziła rejestrację uczestników i obsługę finansową ponad 160 uczestniczących w wydarzeniu firm. Wyprodukowała całość części merytorycznej, kilkadziesiąt stoisk wystawców w strefie expo i dwa wieczory w zewnętrznych lokalizacjach z obecnością gwiazd.
Najważniejsze, że razem z Microsoft możemy współtworzyć równocześnie program, model finansowania i rozwój kolejnych edycji – uważa Szymon Pasaj, dyrektor produkcji agencji. – W tym projekcie zaangażowanie Microsoft to więcej niż zaangażowanie klienta, a my możemy być więcej niż agencją. Rezultat jest wyjątkowy – dodaje.
#ONE to nie tylko szansa na spotkanie najważniejszych osób w branży IT oraz zespołu Microsoft, ale również wypróbowanie nowoczesnych technologii i trendów w organizacji tak dużych wydarzeń – podsumowuje Wojciech Życzyński, senior business manager Microsoft.
Właśnie dzięki takiemu traktowaniu projektu przez Microsoft i jakości współpracy na linii klient – agencja, ten event to dziś ikona wydarzeń business to business polskiego IT. Najlepszą oceną rezultatu jest fakt, że Microsoft i GRUPA MANTA już dziś pracują nad edycją #ONE 2019.